Objednávanie

 

 

Aké minimálne množstvo produktov si musím objednať v rámci jednej objednávky ?

Vyrobíme Vám aj jednokusovú objednávku, stačí si len daný produkt nadizajnovať prostredníctvom nášho Creatora.

Sú v objednávke stanovené nejaké limity?

Vaša objednávka nemá žiadne limity. Záleží len na Vás, koľko a akých produktov si chcete objednať. Pri objednávaní nie ste viazaný ani minimálnym odberom, ani minimálnou cenou.

Môžem si objednať produkt bez potlače?
Áno, ponúkame aj takúto možnosť objednávania.

Máte ponúkané produkty vždy na sklade?

Vo väčšine prípadov je tovar ponúkaný v našom internetovom obchode súčasťou našich skladových zásob, a tak vašu objednávku môžeme vyrobiť v priebehu 1 – 2 pracovných dní.

Ako postupujete v prípade, keď produkt, ktorý si objednám nemáte na sklade?

Ak sa Vami vybraný model v danej veľkosti a farbe na sklade nenachádza, budete o danej skutočnost ihneď informovaný, a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Na výber Vám ponúkame dve možnosti:
1. máte možnosť si vybrať iný produkt,
2. alebo počkáte na doplnenie našich skladových zásob.
Ak sa jedná o dlhodobejší problém zapríčinený stranou dodávateľa, máme pre Vás pripravený náhradný produkt v rovnakej cene a kvalite ale od iného dodávateľa.

Ako môžem skontrolovať stav mojej objednávky?

Stav objednávky môžete sledovať, avšak musíte byť ako užívateľ zaregistrovaný. Potom sa už stačí len prihlásiť do svojho konta na adrese https://www.shirtinator.sk/?cT=signIn.
O stave vašej objednávky Vás informujeme aj prostredníctvom e-mailov. Prvý Vám bude odoslaný, keď zaregistrujeme vašu platbu, ďalší keď zaradíme vašu objednávku do výroby, a posledný, po odoslaní vašej objednávky na vami zadanú adresu.

Môžem svoju objednávku zrušiť alebo zmeniť?

Vašu objednávku môžeme zmeniť alebo zrušiť len do momentu, ak ešte nebola presunutá do výroby. Ak si prajete svoju objednávku zrušiť a máte ju už zaplatenú, informujte nás o tom na tel. čísle 0917 297 110, alebo prostredníctvom e-mailu na adrese info@shirtinator.sk

Môžem objednaný tovar vrátiť alebo vymeniť?

Objednaný tovar máte možnosť vrátiť alebo vymeniť, ale iba v prípade, ak ste si objednali produkt, ktorý nie je potlačený motívom. Vrátený tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý. Produkty, ktoré boli potlačené motívom nevymieňame, pretože daný produkt bol zhotovaný podľa osobitých požiadaviek kupujúceho.

Ako zistím, že ste moju objednávku odoslali?

Kažká objednávka po expedovaní má vygenerovaný e-mail, ktorý vám príde na e-mailovú adresu, ktorú ste si uviedli v objednávke. Táto správa Vás informuje aj o podacom čísle, pod ktorým bola vaša objednávka odoslaná.

 

Platba & dodanie

Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
Ponúkame Vám niekoľko spôsobov ako objednávku uhradiť:
Vkladom na účet – tento spôsob platby môžete využiť, ak nie ste majiteľom žiadneho účtu, alebo ak je pre Vás jednoduchšie zrealizovať platbu priamo na náš účet v pobočkách Tatra banky a VÚB banky.
Prevodom peňazí – spôsob platby, pri ktorom dávate príkaz na úhradu z vášho účtu na jeden z našich účtov. Ak ste vlastníkom účtu v Tatra banke alebo VÚB banke bude vaša platba pripísaná v priebehu daného dňa. Ak ste prevod peňazí zrealizovali z inej banky, ako z tej v ktorým máme zriadené účty, bude prevod peňazí trvať približne 2 – 3 dni.
Prostredníctvom služby Internet banking – je to služba elektronického bankovníctva, ktorá Vám umožní zrealizovať platbu on-line cez internet. Ide o najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob platby. Aby ste ho mohli využívať, musíte mať zriadený účet v niektorej z bánk, s ktorými spolupracujeme, a mať zriadenú službu internet banking.
TatraPay – platba cez internet banking ponúkaná Tatra bankou. Po vytvorení objednávky budete priamo presmerovaný na stránku Tatra banky, kde sa prihlásite a potvrdíte vašu platbu.
Dobierka - pre objednávky do 100€. Tovar zaplatíte priamo pri prevzatí od kuriéra UPS

Poznámka: Pri platení cez internet banking sa nedostaneme k vašim prihlasovacím údajom k účtu, ani k údajom o vašej karte. Tieto údaje vypĺňate až na zabezpečenej stránke príslušnej banky.

Môžem objednávku zaplatiť aj prostredníctvom poštovej poukážky?

Vzhľadom na zložitú identifikáciu platieb realizovaných pomocou poštovej poukážky, sme boli nútení túto službu zrušiť. Nie je možná platba pomocou poštovej poukážky.

Sú ceny na Vašej stránke vrátane DPH?
Áno, všetky ceny uvedené v našom internetovom obchode sú vrátane DPH.

Aká je výška poštovného a kedy poštovné neplatím?

Výška poštovného je v rámci SR jednotná pri všetkých objednávkach. K uvedeným cenám už neúčtujeme žiadne iné poplatky. Poštovné neplatíte, ak hodnota objednávky s doručením na Slovensko presahuje 50€ (1506.3 Sk) a 100€ v prípade doručenia do inej krajny.


Objednávky odosielané v rámci SR

Objednávky do 50€
Objednávky nad 50€
Kuriér UPS - 2.9€ Kuriér UPS - 0€
   

 

Objednávky odosielané do ČR

Objednávky do 50€ Objednávky nad 50€

Kuriér UPS - 2.9€

Kuriér UPS- 0 €
   

 

Slovenská pošta – zásielky sú odosielané I. triedou – službou Recomando speciál. Doba doručenia je 1 – 3 pracovné dni od expedície zásielok.
Kuriérska služba UPS– Táto služba má viacero výhod. Zásielky sú doručené do 24 hodín od ich expedovania priamo do vašich rúk Ďalšou výhodou je možnosť sledovať cez internet, kde sa vaša zásielka momentálne nachádza a to na adrese: https://www.sps-sro.sk/sk/nav/home/sledovanie-balikov

Poznámka: Dátum expedície je deň, kedy bola vaša objednávka odovzdaná k doručeniu, a to na Slovenskej pošte alebo kuriérskej spoločnosti UPS.

Čo sa stane s mojou objednávkou, ak v čase doručenia nebudem doma?

Kuriér spoločnosti UPS vás bude kontaktovať pre opätovné doručenie, prosím dohodnite sa priamo s ním na mieste a čase doručenia.

Ako mám postupovať, ak mi moja objednávka nebola doručená?

V prípade že Vám vaša objednávka nebola doručená prosím čo najskôr nás písomne kontaktujte prostredníctvom e-mailovej adresy info@shirtinator.sk

 

Doručujete objednávky aj mimo Slovenskej republiky?
Áno, objednávky doručujeme do všetkých krajín EU.

 

 

Reklamácia

Ako mám postupovať keď s objednávkou nie som spokojný a chcem ju reklamovať?


1. Čo najskôr nás informovať na emailom alebo telefonicky.
2. Poslať produkt späť na adresu firmy: Shirtinator Slovakia, s.r.o., Páričkova 18, 821 08 Bratislava
spolu so sprievodným listom  popisujúcim predmet reklamácie.